Smiley Monster
confused :/
Friday, December 2, 2011 | 2:20 AM | 0 comments


heyloo peepp ! Hi ! Assalammualaikum
sihat tak ? kalu tak , rajin-2 makan ubat okay ! :)
entry kali nih ! pasal tajuk di atas tuh lah kan :)
confused ? sebab ape ? sebab aku dah jumpe penganti aku yang baru !
tapikann ! satu jee , still ragu-2 ohh dengan status relation kiteorangg ! 
dia macam nak taknak jee ngaku dengan relation kiteorang nih ! :(
aiyoo b ! betol ke awak sayang saye nih ! takod d permainkan buad kali ke dua !
takod sesangat ! cukop lah budak sengal tuh dulu buadd aku menangis ! kali nih aku taknak dah !
please babe ! i need your decision ! :'( kalu taknak ngaku jugak ! tak tahu lah sayee kan !
n lagi satu kalu dah sengajee nak main-2 kan hati aku jee ! aku undurkan diri aku ! :')
alahaii -.-' aku try ntok sabar dengan dia ! insyaallah :( 
tuh je lah kod post petang nih ! always sayang korang ! kbaii :* 

Older Post | Newer Post
MizS Lalola
♥Mizs Lalola♥
♥PMR CANDIDATES 2012♥
♥She's Damn Cute♥
♥Hate CopyPig♥
♥Thankyou♥

Navigate Here

About Links Entries

Shout !

ShoutMix chat widget



Siblings