Smiley Monster
_ sayangg awak :') !
Tuesday, November 22, 2011 | 1:35 AM | 0 comments
awak ! kitee sayangg awak , tapi napee jadi macam nih erk ! kitee sedih aww awak , sampai takley tido fikirkan awak nih ! awak pun , mesti nyenyak jeh tido , awak tak fikirkan sayee pun kann ! sayee tawu dah ! , awak buadd tak tawu je dekat sayee kan ! sayee nih sape bagy awak ? orangg asing !
mungkin ! kita sayangg awak ! adakah awak jugak syg saya ?
saya cinta awak ! awak cinta ke dekat sayee ?
saya rindu awak ! awak rindu ke dekat sayee !
sakit sangat mencintai seseorangg nih ! dugaan memangg banyak ,
tapi kena sabar ! sebab cinta saya untuk awak sorangg jeh awak tahu :')
walaupunn awak curangg ! kita tetap sayang awak ! 
walau kite dah break pun awak ! kite tetap sayangg awak !
cinta saya tak penah berubah sedikit pun ! trust me :')
saya nak tengok awak bahagia jika bukan saya jodoh awak ! 
memang kite merancang tapi tuhan yg menentukann :')
insyaallah ! kalau ade jodoh , takkan kemanee ! 
betol cakap awak ! hewhew :3 sentiase senyumm untuk awak !
dan , awak ! satu jeh nak pesan ! kalu saya dh takdee dekat dunia yg fana niy !
jangan lupe sedekahkan AL-FATIHAH untuk saya yee awak !

ikhlass :) Iloveyouu dear :*

Older Post | Newer Post
MizS Lalola
♥Mizs Lalola♥
♥PMR CANDIDATES 2012♥
♥She's Damn Cute♥
♥Hate CopyPig♥
♥Thankyou♥

Navigate Here

About Links Entries

Shout !

ShoutMix chat widget



Siblings